Hellas och skoldagen! < 33

Hejsan allihopa. Jag har laddat ner the gimp nu så mina designer kommer bli ennu snýggare! Just nu chattar jag med marre! <3 Men jag ska ha videosamtal me mickan också! Som har flyttat! buu <33 Men ialflal i skolan så läste vi först som vanligt sen matte blää. Och jag somn var så trött jag vaknade typ 2:00 och inte kunde somna om. Men jag tog soömpiller så då kunde jag soman till slut. Men justa Lisa och Amanda  hälsade på oss får dom hade stuide dag i deras skola altså så då hälsa dom på! Love you Lisa och Amanda Jag har saknat er så mycket fast mickan kom inte! Buu. Illfal sen var de rast och sen skulle vi ha Hans Hansson i klassen. och i ritade äpplen och han läste osså hade vvi eget eller itne så utan man vi antingen rita mera valritt eller göra en ny bärettelse. Och min heter Den mystiska hästen! Haha men sen ja vad ska jag skrva nu då. Haha inge tmen hejdå! (=


Justja bilderna  kommer nu från hellas. Två dagar sent  med de eftersom de försvann när jag skulle lägga ut när jag var på grönan men ajja här ahr ni dom! (=




Först en söt liten and! (=





Och här har vi Alex!






Jag spelade fotbolls med Joel itne så värsta kul kanske! Hehe...






Haha Daniel tappade sin hjälm när vi skulle samlas...




Här!




Vi hittade en groda när vi hade spellat fotbollsgolf klart, den är svår att se men de går! (=




Sist men inte mins blommor! eller ne jag har mer bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0