Bilderna från Bodaborg som har väntat länge!

Hejan alla sötnosar Jossan du har rätt måste upptadera mera haha! Vet itne varför  jag inte  gjorde de nu på länge igen men jag ahr så mycket saker att göra nu måtejag träna på blockisen också haha! Men här kommer bilderna från bodabord! (= < 333





Vi börjar med en söt liten And!









Jag!






Fint vah?






Här är de varmt!



NU kommer alla b ilderna på Jossan! Till: Jossan här är dom!




Jossan!








Jag tror det var alla på dej Jossan!



Nu kommer mera!





Jag och Linnea!





Coolt!





Jossan!















Marre gör en volt!




Klassen framför bussen!




Det här åt jag! :D




Jossan och Maria < 3


Det var alla bilder! XD

Kommentarer
Postat av: maariawh

haha man e grym asså! :P

2009-09-20 @ 13:47:09
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Ja, det är det.



Men du bloggar ju inte.... :/ Slutat? :P

2009-09-21 @ 11:13:09
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0