På Erikstallsbadet!

Hej alla läsare. idag har jag haft de skojj, för jag var med klasen och badade på Erikstallsbadet och badade där, det var kul!  Vi fick också leka i typ en kvart eller så. Men då gjorde jag illa mej på ryggen men det blev inte så farligt för när jag skulle hoppa ner från kanten när jag hade åkt vattenfallet så skulle ja hoppa ner där och då gjorde ja mej illa på ryggen. Jag liksom gled på sidan av kanten i vattnet!
 Men sen skulle vi byta om och åka  hem till skolan! På ditt vägen hittade jag och Jossan tidnigar, och vi tog dem och läste lite, då stod det att the sim3 skulle komma ut imorogn, jag visste det redan men jag ahde typ glömtbort det! Tihi XD.  Men sen hämtade min mamam mej, elelr ja det var efter lunchen för jag hade glömt och bärettat för Anette att jag skulle föklja med mamma åsa (henens kompis) Frida ( åsas dotter) Jag och Sarha skulle åka till deras stall där dem red, det avr kul där och när vi åt mellis så såg vi hästarna i hagen och dem skennade och lekte  och hade det kul. Sen kom vi äntligen hem. Jag var så tröttså jag hoppade  direkt in i duchen sen  kollade jag på en hästflm! Hihi och ¨t glass, och nu har jag itne så mycket för mej, jag bara chattar och sådär!
Ojj vad långt inlägg hihi, men hejdå alal läsare! XD






Jag som hoppar bomben i pollen, haha jag ska precis göra en bomb! XD






Haha här blev en ganska bra bild faktist när ajg försöker titta in i karesn, men det går j usnabbt! xP




Bye!


Kommentarer
Postat av: Lilli<33

vilka mysiga bilder!<33

kram

2009-06-03 @ 22:05:20
URL: http://sunskin.blogg.se/
Postat av: Marre=)

Haha aa de va kul o bada=)<3

Fina bilder XD

2009-06-04 @ 15:11:27
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: hanna <33

naiiijjsiga bilder <33

2009-06-04 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0