Skoldagen idag o igår! (=

Hejsvejs alla bloggläsare. Just nu sitter jag o bloggar (annars) Inget specielt. Igår så hann inten jag skriva så mycket efterosm jag o Jojjisen! < 3 o Maria (= Lekte. Så jag fförsöker  skriva lit om den dagen också.

Först bruker vi alltid  sammlas i klassrumet sen går vi ut på  skolgården o sjunger lite o släper upp balongerna osså fick vi glass (=. Min mamma kom när vi skulle gå ut såg jag genom föfnstret så jag skyndade mej så att hon inte skulle gå. För mama skulle komma en liten stund! (: Men hon skulle precis gå när jag kom med jag ropade  så att jag hörde. Men itgår fick vi nya böcker o pennor o tillochmed tuchpennor < 3. Jag har fått ett  nytt penskrin som vi köpte i bollnäs. Oj måste dricka lite hehe! Sådär. Men sen gick mamma hem när vi fick glass! Då gick vi in. O sen ah prata anette ltite osv.

Idag så har vi itne gjort så mkt. Vi har haft långgympa idag både ute o inne, inne gymtan var i gympasalen o ute var på Ip. På inne gympan hade vi salsa. Yeah som jag redan kunde! (=. För vi had en engelsk man förut som lärde oss det. Igentligen först i indeien men ajja. Sen när vi hade byt om o duchaat gick vi o åt. Det blev fkisk idag hehe! Min värdens godaste maträtt direkt men det var faktist gott (=. Sen hade v rast  o anette läste lite o sen fick vi gå hem. Juste idag hade vi ett diagnosprov eller vad de är! Hehe. Men aa jag har hoppat med min kanin nu o åkt o pantat massor  med flaskor o de blev 22 kr som jag köpte glass för. Men nu så bloggar jag lite osså. Men vi SeS sen vah?






En häst på skansen när vi var där! (=




Fina blommor! (Gammal bild!)



Gmmal men fin bild! (=
















Min lilla älskling! (= <33333333333



Osså min älskade kanin Tindra!!! <33 Hejdå! (= SeS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0