Sjuk o Jobbigt! Men jag orkar att blogga!

Hejsan allihopa. Idag så har vi läst gjort lite matte och gått på en promenad till skogen o där skulle vi typ leta efter saker som vi hade på kort. Men sen blev jag trött nysig och så. så  jag rinde till mamam osså fick jag komma hem. Jag var så trött så jag bara tog en korits med Zidd! Sen la jag mej i sovan med täcke o kollade på film. Asså jaag tog på mej pjamas först innan jag hämntade täcke! (= Osså kollade jag på Stallkompisar...2 Tror. Jag har ganska ont i halsen nu. Hoppas jag är bra imorgon! (= Men tur att jag orkade blogga men nu måste jga säga hejdå! Vi SeS sen.

Föresten har fått en ursnygg kamera en röd  o den är Sony! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0