Hur är jag egentligen? Gissa!

Jag knarkar  och festar sent ute på stan. Och jag skolkar från skolan När jag kommer hem röker jag tio ciggaretter o dricker mej full. Jag äter hamburgare med pommes varje dag. Jag hatar  att vara ute. Jag sitter  hemma med datorn  istället hela dagarna o nätterna jag spyr för att jag äter godis o dricker öl varje dag hela tiden. Jag säljer knark och rånar banker hela tiden. Jag tänder eld i skogen för att jag hatar den.


Jag är en helt  vanlig tjej men har  hjärtproblem. Och jag orkar inte springa för att jag itne har nån lungpulsåder utan massor i kärl istället. Jag går i sklan och har många  bra kompiosar. Jag bloggar varje dag och lägger mej på kvällen o inte sitter uppe med datan hela tiden. Jag knarkar inte och när jag kommer hem från skolan brukar jag gå ut med Zidd som min mamam är dagmatte åt. Jag brukr leka med kompisar ibland. Jag äter inte hamburgare o pommes varje dag utan äter nyttig mat.

GISSA HUR JAG ÄR! (=

Kommentarer
Postat av: maariawh

2:an såklart :)

2009-08-29 @ 13:12:31
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

den andra xD Jag tror inte jag vet!

sv: va?

2009-08-29 @ 13:19:44
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0