Blev sugen på att shopa!

Hejsan allihopa. Nu blev jag sugen att shopa haha! Men har inga pengar men jag ska få månadspeng kanske köper lite av de. Men jag ske spara lite mer så att jag kan shopa mera. Jag måste köpa lite höstkläder och sånt. Jaqg o mamma o sarah ska åka till sivckal kansk nästa helg. Fortfarande förkyld. Blää! )= Men jag hoppas verkligen jag blir frisk imorgon för då ska vi på grönan. Haha. Idag ska jag, Pappa, Micke o Sarah åka til lsickal och köpa ett nytt mineskort till min nya kamera! Den är ursnygg! (= Josefin du har rätt jag måste ta hand om den nu. Men nu ha rjag iten fått nån försäkring så jag börjar ta hand om den. Men jag hoppas verkligen jag får ett nytt misneskort för mitt mineskort var föörlitet i kameran. )= Men just nu hålelr jag på bloggar. Det va rlänge sen jag videoblogga kanske tillomed gör de när vi kommer hem från sickla! (= Kanske går på ältafestivalen idag! (=

Men vi ses! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0