Älta festiivalen och en femtilapp!

Hej allihopa. Jag får väl skriva lite om igår. När vi var på festivalen jag o mamma altså. Först red jag ponnyridning såklart <  3 Sen fick jag sockervadd och godisremmar o muffins. Sen fick jag en liten sånhär ballong. Och sen fiskedammen! (= Sen gick vi hem. Men sarah lekte med Klara och dom gick ditt igen och var med hästarna och sen gick Klara hem och sarah stannade där och var med hästarna och fick leda dom. Sen när jag skulle åka ditt och hämta sarah så hittade jag en femtilapp på vägen! Coolt vah? Haha! Sen fick jag leda dom till transpoerten en jätte söt liten häst som typ hette Fene. Men sarah gav dom som jobbade där med hästarna hemtelfonnummret så dom kanske ringar och frågar o mvi kan hjälap dom mer gång. Eller så kan vi ochkså ringa dom genom att söka telet på nättet o om mamma ska ha en aloevera kväll eller dag så kan vi ha dom hästarna här och leda dom med barn på! Hihi. Men sen gick vi iallfal hem och jag bärettade om femtiolappen. Osså åt vi kebab och spelade wii. Och inget mera.

Just nu siter jag och chahttar med Mickan och har varit ute och hoppat med min kanin! (=
Föresten jag ska göra en till video om henne. Tindra altså! Men puss o kram skumbanan! (= 

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: tack så mycket! :D

Var oxå på älta fetivalen igår :)

2009-08-30 @ 20:41:05
URL: http://misshannahs.blogg.se/
Postat av: maariawh

Haha kuligt att hitta en femtiolapp :)

2009-08-31 @ 18:28:00
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0