En rolig dag! XD

Hej allihopa nu har jag precis kommit hem från skolan, nu sitter jag här och dricekr festz och jag döpte denna block till festiizen.blogg.se för att jag bar aälskar festizar! Mums. Idag har det inte  varit så mycket men  först hade vi matte, suck, urtråkig jag hatar matte, när man inte kan. Sen var det lucnsh det blev potatis typ nån potatis soppa ellerr nåt.
Men sen var det bild, det avr kul! XD Sen gick jag hem, o snart ska jag ta en duch sen vet jag faktist inte vad jag ska göra, em innan duchningen ska jag öra en ny design, jag ska iallfal föröska. Vi SeS alla läsare, Pöz o kram. <  3



A just det, idag uppfann Jossan och Mickan nytt smink. Ni får se på vidon som jag kommer ladda upp! <  3




Men först lite bilder! XD



En fin blomma XD!









Söta stampe! XD








Kommentarer
Postat av: hedvig&maie

åh tack! faktiskt såhar jag bara 8 megapixlars kamera... men det funkar ju bra! det är en canon digitalkamera hihi . <3 fin blogg

2009-05-28 @ 19:09:44
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0