Jag videobloggar aldrig!

Hej allihopa!  Vet ni vad jag kom på, jag gör aldrig videoinlägg! Jag vet inte  varför men jag ska faktist börja med de nu. Jag ska göra ett viddeoinölägg snart. Just nu chattar jag med minkompis MIchaela och det är kul! Jag har lunginflammation, jajjamensan jag fick det på Midsommarafton. Vilken otur vah?? Ja, ja man kan inte styra över livet, jag hade hemhjälp eller vad man ska säga i fyra dagar. Dem kom altså hem till mej och jag fick medecin genom min nål som jag hade. Men nu har dem tagit bort den. Skönt hehe XD. Jag har fått en videokamera. Roligt vah? Man kan filma med den i två timmar. Det ska jag göra en gång hehe. På fredag ska vi åka birka paradise i tre nätter och fyra dagar och de ska bli jätte kul! XP. Jag ska gå handla chips snart, för jag  blev suktad av mickan. Hehe! XD Men hejdå skriver mer ikväll och ska göra  ett videinlägg då! XD






Puss och kram  skumbanan! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0