Jag ramlade av Ronja idag!

Hej allihopa. Jag har precis byt om  för idag har jag varit i stallet. Jag är lässen att jag inte har skrivit på två dagar igen! )= Men jag ska försöka komma ihåg. Vet ni vad? Idag har jag ramlat av. Jo såhär gick de till när ja ramlade av Ronja. Jag såg inte grenen som vi skulle gå under, man skulle typ böja sej jätte mycket men jag böjde mej nte och kollade åt ett annat hål, eller ja viste inte att ja skulle ramla av. Hjälmen liksom vred sej bakåt med grenen eller inte med grenen men jag ramlade av iallfal. Men det  var i skritt och jag gjorde mej inte illa! Men imorgon ska ja ta med mej chips, för de har vi bästämt i stallet att man ska ta med sej chips om man ramlar av. Hihi XP.  Men snart ska jag äta hamburgare. MUMS xd gitti gitti. Men ja det var väl nog allt hehe, jag funderar på att bada i min pool hehe, det är 26 grader i poolen. När ja och Lisa hade kalas var det bara 18  haha men kanske ska ja bada. Jag kanske skriver mer på kvällen hejdå alal sötisar! (=.

Kommentarer
Postat av: www.klojs.blogg.se

stakars dig <3

2009-06-17 @ 17:59:29
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0