En rolig dag! XD

Hej allihopa! Idag avr det en ganska rollig dag förutom, att Thomas (rektorn) kom in och bärettade att det vasr  en kille som gick i 2:an ramlade avb en gunga, altså ingen vanlig gunga som jag trodde men det vasr liksom en bro, som man kunde sitta på. Så ramlade han av för det var hög fart! )= Men annars har det varit ganska rolkigt. Jag Lisa arbetar så hårt att de barea går, vi försöker få in så mycket som det går i hjärnan, vi läser i biologiboken, och så upprepar och frågar varanddra! Det är  så kul att jobba med Lisa, men vi tänker inte göra jobbet i skolan, men vi kommer ´göra de themma hos Lisa eller  hos mej, det blir nog hos Lisa eftersom vi ska planera för vårt kalas, hoppas det blir strålande sol så vi kan bada.Men idag regnar de ju )=. SNÄLLA SOLEN KOM FRAM! Iallafal sen så skulle jag och Josefin gå ner till Anelie som är vår matte fröken, för vi vår gå ner i ett ltiet rum och jobba matte på datorn, sen får vi göra flygande mattan, det är så kul. Sen var det lunch, det var fisk med mos. Det var ganska gått faktist! CX. Sen var det rast och sen hade vi musik, Suck tråkigt som vanligt! Sen skulle jag hem och ut med Zidd, lilla sötnosen, sen badade jag faktist honom frör han var  så smutsig men, men. Det var den roliga dagen! XD hejdå alla sötnowsar!



Kommentarer
Postat av: mickan

ja jätte kul

2009-06-03 @ 20:01:08
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0